Título: | CUSTOMER SATISFACTION RESEARCHES OF THE RESTAURANT KONOMI AI | ||||||||||||
Autor(es): |
ANDRE PACI HENTZY |
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Colaborador(es): |
RODOLFO ALVES HORTA - Orientador |
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Catalogação: | 09/FEV/2004 | Língua(s): | PORTUGUESE - BRAZIL |
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Tipo: | TEXT | Subtipo: | SENIOR PROJECT | ||||||||||
Notas: |
[pt] Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio. [en] All data contained in the documents are the sole responsibility of the authors. The data used in the descriptions of the documents are in conformity with the systems of the administration of PUC-Rio. |
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Referência(s): |
[pt] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=4491@1 [en] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=4491@2 |
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DOI: | https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.4491 | ||||||||||||
Resumo: | |||||||||||||
The present study is a research of the consumers
satisfaction of a restaurant called Konomi Ai that is
placed in the Recreio of the Bandeirantes, Rio de
Janeiro. The research seeks to evaluate the level of the
customers satisfaction, contributing with relevant
information to their managers decisions, making the
enterprise more successful.
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