Título: | CONTRIBUTION FOR THE STRATEGIC MARKETING PLANNING FROM THE EMO-4 | ||||||||||||
Autor(es): |
JOAQUIM FRANCISCO M DE CARVALHO |
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Colaborador(es): |
JOSE ROBERTO POTSCH - Orientador |
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Catalogação: | 29/JAN/2004 | Língua(s): | PORTUGUESE - BRAZIL |
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Tipo: | TEXT | Subtipo: | SENIOR PROJECT | ||||||||||
Notas: |
[pt] Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio. [en] All data contained in the documents are the sole responsibility of the authors. The data used in the descriptions of the documents are in conformity with the systems of the administration of PUC-Rio. |
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Referência(s): |
[pt] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=4453@1 [en] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=4453@2 |
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DOI: | https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.4453 | ||||||||||||
Resumo: | |||||||||||||
The purpose of this study is to create a strategic
marketing plan to be implemented by EMO4. EMO4 is an
entertainment company which uses events as an effective
communications tool with the objective to position a
Brand through creative and effective solutions. Through
this study, the partners will have a better view of the main
issues to be addressed to guarantee EMO4´s success.
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