Título: | SOCIAL MARKETING: DEVELOP A PROJECT FOR CENTRO ESPÍRITA MARIA ANGÉLICA | ||||||||||||
Autor(es): |
LUCIANA DULCE BONELLI |
||||||||||||
Colaborador(es): |
RENATA BUARQUE GOULART COUTINHO - Orientador |
||||||||||||
Catalogação: | 23/JAN/2004 | Língua(s): | PORTUGUESE - BRAZIL |
||||||||||
Tipo: | TEXT | Subtipo: | SENIOR PROJECT | ||||||||||
Notas: |
[pt] Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio. [en] All data contained in the documents are the sole responsibility of the authors. The data used in the descriptions of the documents are in conformity with the systems of the administration of PUC-Rio. |
||||||||||||
Referência(s): |
[pt] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=4437@1 [en] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=4437@2 |
||||||||||||
DOI: | https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.4437 | ||||||||||||
Resumo: | |||||||||||||
This paper intends to develop the bases for a social
marketing project for Centro Espírita maria Angélica, using
the definicions of social marketing and social promotion.
Brings the idea of social investment as well as human
promotion and social impact avaliation.
|
|||||||||||||
|