Título: | THE IMPORTANCE OF THE BRAND TO THE CURRENT MARKET | ||||||||||||||||||||
Autor(es): |
ALEXANDRE OELSNER |
||||||||||||||||||||
Colaborador(es): |
RODOLFO ALVES HORTA - Orientador |
||||||||||||||||||||
Catalogação: | 16/JAN/2004 | Língua(s): | PORTUGUESE - BRAZIL |
||||||||||||||||||
Tipo: | TEXT | Subtipo: | SENIOR PROJECT | ||||||||||||||||||
Notas: |
[pt] Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio. [en] All data contained in the documents are the sole responsibility of the authors. The data used in the descriptions of the documents are in conformity with the systems of the administration of PUC-Rio. |
||||||||||||||||||||
Referência(s): |
[pt] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=4400@1 [en] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=4400@2 |
||||||||||||||||||||
DOI: | https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.4400 | ||||||||||||||||||||
Resumo: | |||||||||||||||||||||
The research presented, perceives a study of the
elaboration of the brand s concept, and its later
mensuration. Based on several theories, it uses practical
and factual examples to support the study. This analysis
shows how numerous global brands had so much success, and
the dimension of its power. It also shows the problems
related to the identifications of a brand to determinate
culture.
|
|||||||||||||||||||||
|