Título: | THE PERCEPTION OF GENERAL USERS UPON PERSONAL TRANSPORTATION WITH DRIVERS APPS AND THE COMMON STREET TAXI | ||||||||||||
Autor(es): |
NIKOLAS MICHAHELLES |
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Colaborador(es): |
MARCELA MELO AMORIM - Orientador |
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Catalogação: | 27/JUN/2019 | Língua(s): | PORTUGUESE - BRAZIL |
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Tipo: | TEXT | Subtipo: | SENIOR PROJECT | ||||||||||
Notas: |
[pt] Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio. [en] All data contained in the documents are the sole responsibility of the authors. The data used in the descriptions of the documents are in conformity with the systems of the administration of PUC-Rio. |
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Referência(s): |
[pt] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=39963@1 [en] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=39963@2 |
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DOI: | https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.39963 | ||||||||||||
Resumo: | |||||||||||||
In this therm we will examine the main motivations that users have in the so called transport apps, and make a comparative with thecommon street taxis. It will also address consumer habits of purchase, motivations and points of interests.
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