Título: | THE PERCEPTION OF THE CONSUMER REGARDING THE CONSCIOUS USE OF WATER | ||||||||||||
Autor(es): |
GABRIEL CARVALHO DE MONLEVAD |
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Colaborador(es): |
MARINA DE CASTRO FRID - Orientador |
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Catalogação: | 03/OUT/2018 | Língua(s): | PORTUGUESE - BRAZIL |
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Tipo: | TEXT | Subtipo: | SENIOR PROJECT | ||||||||||
Notas: |
[pt] Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio. [en] All data contained in the documents are the sole responsibility of the authors. The data used in the descriptions of the documents are in conformity with the systems of the administration of PUC-Rio. |
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Referência(s): |
[pt] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=35310@1 [en] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=35310@2 |
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DOI: | https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.35310 | ||||||||||||
Resumo: | |||||||||||||
This paper intends to analyze the behavior of the consumer in relation to campaigns of conscious use of water, to verify their perceptions, motivations and attitudes that influence the decision process to choose these companies. In addition to investigating the impact of these actions on environmental awareness and brand image.
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