Título: | COMPETITIVE DIFFERENTIATION THROUGH INFORMATION: TELEFÔNICA CELULAR - A CASE STUDY | ||||||||||||
Autor(es): |
LUCIANA GUIMARAES LOPES DA SILVA |
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Colaborador(es): |
HELIO ARTHUR REIS IRIGARAY - Orientador |
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Catalogação: | 14/MAR/2003 | Língua(s): | PORTUGUESE - BRAZIL |
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Tipo: | TEXT | Subtipo: | SENIOR PROJECT | ||||||||||
Notas: |
[pt] Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio. [en] All data contained in the documents are the sole responsibility of the authors. The data used in the descriptions of the documents are in conformity with the systems of the administration of PUC-Rio. |
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Referência(s): |
[pt] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=3352@1 [en] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=3352@2 |
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DOI: | https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.3352 | ||||||||||||
Resumo: | |||||||||||||
Considering the importance of information for the companies
which seek market competitiveness, this research evaluated
how Telefônica Celular will be able to face fierce
competition stimulating the dissemination of information
among its collaborators.
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