Título: | PURCHASE IN STATIONERY: ATTRIBUTES THAT INFLUENCE THE DECISION PROCESS OF PURCHASE IN RETAIL ESTABLISHMENTS OF RIO DE JANEIRO | ||||||||||||
Autor(es): |
CAROLINE MONTEIRO DE ALBERGARIA |
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Colaborador(es): |
BARBARA PAGLIARI LEVY - Orientador |
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Catalogação: | 28/MAR/2018 | Língua(s): | PORTUGUESE - BRAZIL |
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Tipo: | TEXT | Subtipo: | SENIOR PROJECT | ||||||||||
Notas: |
[pt] Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio. [en] All data contained in the documents are the sole responsibility of the authors. The data used in the descriptions of the documents are in conformity with the systems of the administration of PUC-Rio. |
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Referência(s): |
[pt] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=33431@1 [en] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=33431@2 |
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DOI: | https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.33431 | ||||||||||||
Resumo: | |||||||||||||
Retailing is one of the most important activities of the world economy. In the quest for the success of your sales, must be understanded the behavior of your target audience. The following study offers this analysis applied directly to the stationery industry, mainly dealing with the most relevant motivational aspects and attributes in the consumer s perspective for this commerce segment.
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