Logo PUC-Rio Logo Maxwell
TRABALHOS DE FIM DE CURSO @PUC-Rio
Consulta aos Conteúdos
Estatística
Título: CHAPECOENSE: MARKETING, SOCIAL MEDIA AND SOLIDARITY AFTER THE TRAGEDY
Autor(es): SILLAS BEZERRA DE SOUZA
Colaborador(es): MARINA DE CASTRO FRID - Orientador
Catalogação: 21/FEV/2018 Língua(s): PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo: TEXT Subtipo: SENIOR PROJECT
Notas: [pt] Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
[en] All data contained in the documents are the sole responsibility of the authors. The data used in the descriptions of the documents are in conformity with the systems of the administration of PUC-Rio.
Referência(s): [pt] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=33058@1
[en] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=33058@2
DOI: https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.33058
Resumo:
The study presents the variation of numbers linked to the digital marketing of the Chapecoense Football Association after the plane crash involving the team in November 2016. Between September 2016 and March 2017 data from Facebook, Instagram, Twitter and Youtube Were analyzed and discussed based on sports marketing theories. Presenting growth over this period and comparing with other football clubs, the study helps to understand the magnitude of the crash for the club s social media.
Descrição: Arquivo:   
COMPLETE PDF