Título: | FRANCHISEES S PERCEPTION ABOUT CHARACTERISTICS OF A FRACHISE MODEL BUSINESS FORMAT FRANCHISING: CASE STUDY: DIVINO FOGÃO COMPANY | ||||||||||||
Autor(es): |
YANN BUHATEM GONCALVES |
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Colaborador(es): |
PAULO CESAR TEIXEIRA - Orientador |
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Catalogação: | 20/FEV/2018 | Língua(s): | PORTUGUESE - BRAZIL |
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Tipo: | TEXT | Subtipo: | SENIOR PROJECT | ||||||||||
Notas: |
[pt] Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio. [en] All data contained in the documents are the sole responsibility of the authors. The data used in the descriptions of the documents are in conformity with the systems of the administration of PUC-Rio. |
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Referência(s): |
[pt] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=33049@1 [en] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=33049@2 |
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DOI: | https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.33049 | ||||||||||||
Resumo: | |||||||||||||
This article has the purpose identify what the perceptions of franchisees about the main features of franchise system Business Format Franchising used by the company Divine Fogão. To achieve the objective study, many franchisees from different Brazilians states were interviewed. And this article supported by theoretical reference that addresses concepts and model of a franchise system.
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