Título: | AFTER SALES AT MERCEDES-BENZ TRUCK SEGMENT IN BRAZIL AND RELATIONSHIP MARKETING TO THE CUSTOMER | ||||||||||||
Autor(es): |
VICTOR RICARDO DOS S P DE SOUZA |
||||||||||||
Colaborador(es): |
MARCO AURELIO DE SA RIBEIRO - Orientador |
||||||||||||
Catalogação: | 20/FEV/2018 | Língua(s): | PORTUGUESE - BRAZIL |
||||||||||
Tipo: | TEXT | Subtipo: | SENIOR PROJECT | ||||||||||
Notas: |
[pt] Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio. [en] All data contained in the documents are the sole responsibility of the authors. The data used in the descriptions of the documents are in conformity with the systems of the administration of PUC-Rio. |
||||||||||||
Referência(s): |
[pt] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=33046@1 [en] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=33046@2 |
||||||||||||
DOI: | https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.33046 | ||||||||||||
Resumo: | |||||||||||||
This work is summarized in the after-sales approach to the subject in the truck segment within the national scene, focusing on the process that can be extremely important within the claims of the company Mercedes-Benz Brazil to return to the company with the highest number of registrations in the Brazilian market in the coming years.
|
|||||||||||||
|