Título: | CONSUMERS PERCEPTION ABOUT GREENPEOPLE | ||||||||||||
Autor(es): |
FLORA TINOCO DA CUNHA VALLE |
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Colaborador(es): |
BARBARA PAGLIARI LEVY - Orientador |
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Catalogação: | 08/JAN/2018 | Língua(s): | PORTUGUESE - BRAZIL |
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Tipo: | TEXT | Subtipo: | SENIOR PROJECT | ||||||||||
Notas: |
[pt] Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio. [en] All data contained in the documents are the sole responsibility of the authors. The data used in the descriptions of the documents are in conformity with the systems of the administration of PUC-Rio. |
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Referência(s): |
[pt] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=32588@1 [en] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=32588@2 |
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DOI: | https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.32588 | ||||||||||||
Resumo: | |||||||||||||
GreenPeople is a cold pressed juice company from Rio de Janeiro and the first one in the national Market. This study was made to understand how the consumers under stand the company s market placement. It brings clear results that can help the company s future steps.
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