Logo PUC-Rio Logo Maxwell
TRABALHOS DE FIM DE CURSO @PUC-Rio
Consulta aos Conteúdos
Estatística
Título: COWORKING SPACES SERVICE QUALITY AVALIATION USING SERVQUAL MODEL
Autor(es): STHEFANY ESPOSITO ALVES
Colaborador(es): JOAO RENATO DE SOUZA COELHO BENAZZI - Orientador
Catalogação: 06/SET/2017 Língua(s): PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo: TEXT Subtipo: SENIOR PROJECT
Notas: [pt] Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
[en] All data contained in the documents are the sole responsibility of the authors. The data used in the descriptions of the documents are in conformity with the systems of the administration of PUC-Rio.
Referência(s): [pt] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=31380@1
[en] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=31380@2
DOI: https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.31380
Resumo:
The present study aims to understand the factors that influence customers perception about the quality of coworking spaces at the city of Rio de Janeiro, identifying the gaps between expectations and service performance, with aspecific service marketing approach.
Descrição: Arquivo:   
COMPLETE PDF