Título: | LOW-INCOME CONSUMER BEHAVIOR WHEN BUYING SMARTPHONES | ||||||||||||
Autor(es): |
RENE DE BARROS BARBOSA |
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Colaborador(es): |
DANIEL KAMLOT - Orientador |
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Catalogação: | 05/SET/2017 | Língua(s): | PORTUGUESE - BRAZIL |
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Tipo: | TEXT | Subtipo: | SENIOR PROJECT | ||||||||||
Notas: |
[pt] Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio. [en] All data contained in the documents are the sole responsibility of the authors. The data used in the descriptions of the documents are in conformity with the systems of the administration of PUC-Rio. |
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Referência(s): |
[pt] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=31352@1 [en] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=31352@2 |
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DOI: | https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.31352 | ||||||||||||
Resumo: | |||||||||||||
This paper presents a study on the behavior of the Brazilian low-income consumer market, seeking to know this class that emerges in the economic scenario, becoming the focus of many companies. The accomplishment of the present study seeks to investigate and identify the factors that influence low income consumers when buying smartphones.
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