Título: | THE PERCEPTION OF RIO DE JANEIROS CONSUMERS ABOUT THE UBER | ||||||||||||
Autor(es): |
PEDRO CUNHA JUCA |
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Colaborador(es): |
MARCELA MELO AMORIM - Orientador |
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Catalogação: | 07/JUL/2017 | Língua(s): | PORTUGUESE - BRAZIL |
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Tipo: | TEXT | Subtipo: | SENIOR PROJECT | ||||||||||
Notas: |
[pt] Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio. [en] All data contained in the documents are the sole responsibility of the authors. The data used in the descriptions of the documents are in conformity with the systems of the administration of PUC-Rio. |
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Referência(s): |
[pt] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=30478@1 [en] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=30478@2 |
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DOI: | https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.30478 | ||||||||||||
Resumo: | |||||||||||||
This paper will analyze the behavior of consumers in Rio de Janeiro that use taxi services and verify why these individuals choose the Uber shuttle service instead of conventional taxis. Will be also addressed the perceptions and motivations that lead these people to this decision-making process of consumption.
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