Título: | INTERNATIONAL MARKETING PLAN FOR LE CHIC: EXPANSION TO MIAMI | ||||||||||||
Autor(es): |
MARIA EDUARDA SANTAREM NUNES |
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Colaborador(es): |
MARCUS WILCOX HEMAIS - Orientador |
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Catalogação: | 16/MAR/2017 | Língua(s): | PORTUGUESE - BRAZIL |
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Tipo: | TEXT | Subtipo: | SENIOR PROJECT | ||||||||||
Notas: |
[pt] Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio. [en] All data contained in the documents are the sole responsibility of the authors. The data used in the descriptions of the documents are in conformity with the systems of the administration of PUC-Rio. |
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Referência(s): |
[pt] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=29425@1 [en] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=29425@2 |
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DOI: | https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.29425 | ||||||||||||
Resumo: | |||||||||||||
This work will produce a marketing plan for a small, family Brazilian company engaged in the retail business of shoes, Le Chic. The marketing plan is focused on the international expansion of the brand to Miami, USA. It seeks to analyze important points that determine the feasibility of business expansion.
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