Título: | THE BEHAVIOR OF YOUNG SPECIAL BEER CONSUMERS IN RIO DE JANEIRO S SOUTH SIDE | ||||||||||||
Autor(es): |
JOAO PEDRO BARBOSA DE LEMOS |
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Colaborador(es): |
JORGE DURO - Orientador |
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Catalogação: | 17/FEV/2017 | Língua(s): | PORTUGUESE - BRAZIL |
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Tipo: | TEXT | Subtipo: | SENIOR PROJECT | ||||||||||
Notas: |
[pt] Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio. [en] All data contained in the documents are the sole responsibility of the authors. The data used in the descriptions of the documents are in conformity with the systems of the administration of PUC-Rio. |
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Referência(s): |
[pt] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=29192@1 [en] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=29192@2 |
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DOI: | https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.29192 | ||||||||||||
Resumo: | |||||||||||||
This present study aims to investigate which are the main motives that makes influence on the Rio de Janeiro South Side s young people consumer behavior. The special beer market is growing and the wealthy people have been consuming in a different way, drinking more expensive and quality brands. The Analytic Hierarchy Process by Thomas Saaty, will be used for reveal the main reasons why young people choose one brand instead of another.
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