Título: | THE PERCEPTION OF THE CONSUMER WITH LOW INCOME ABOUT NIKE | ||||||||||||
Autor(es): |
ANDREY OLIVEIRA TAVARES |
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Colaborador(es): |
MARCUS WILCOX HEMAIS - Orientador |
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Catalogação: | 01/FEV/2017 | Língua(s): | PORTUGUESE - BRAZIL |
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Tipo: | TEXT | Subtipo: | SENIOR PROJECT | ||||||||||
Notas: |
[pt] Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio. [en] All data contained in the documents are the sole responsibility of the authors. The data used in the descriptions of the documents are in conformity with the systems of the administration of PUC-Rio. |
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Referência(s): |
[pt] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=28961@1 [en] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=28961@2 |
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DOI: | https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.28961 | ||||||||||||
Resumo: | |||||||||||||
This work analyses the behavior of the consumer of Rio de Janeiro with low income regarding their perception about Nike and its products. It seeks to describe the perceptive and decision making processes of these consumers, pointing which are the main perception influences over the decision making process of these individuals with low income.
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