Título: | CONSUMERS REACTIONS TO GUERILLA MARKETING | ||||||||||||
Autor(es): |
RAFAELLA PIRES REBELO DA GAMA |
||||||||||||
Colaborador(es): |
DANIEL KAMLOT - Orientador |
||||||||||||
Catalogação: | 19/JAN/2017 | Língua(s): | PORTUGUESE - BRAZIL |
||||||||||
Tipo: | TEXT | Subtipo: | SENIOR PROJECT | ||||||||||
Notas: |
[pt] Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio. [en] All data contained in the documents are the sole responsibility of the authors. The data used in the descriptions of the documents are in conformity with the systems of the administration of PUC-Rio. |
||||||||||||
Referência(s): |
[pt] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=28760@1 [en] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=28760@2 |
||||||||||||
DOI: | https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.28760 | ||||||||||||
Resumo: | |||||||||||||
This thesis seeks to review the theoretical knowledge about Guerrilla Marketing, comparing the target audience s reaction when exposed to Guerrilla Marketing and Traditional Marketing, consequently comparing the efficacy of both types of marketing.
The thesis is an excellent source for those who enjoy Marketing and have special interest in Guerrilla Marketing - An innovative, low-cost and challenging way of communicating with the target public.
|
|||||||||||||
|