Título: | THE BEHAVIOR OF SURFBOARDS CONSUMERS IN RIO DE JANEIRO | ||||||||||||
Autor(es): |
HENRIQUE CAMPOS MAFRA |
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Colaborador(es): |
MARCELA MELO AMORIM - Orientador |
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Catalogação: | 27/DEZ/2016 | Língua(s): | PORTUGUESE - BRAZIL |
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Tipo: | TEXT | Subtipo: | SENIOR PROJECT | ||||||||||
Notas: |
[pt] Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio. [en] All data contained in the documents are the sole responsibility of the authors. The data used in the descriptions of the documents are in conformity with the systems of the administration of PUC-Rio. |
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Referência(s): |
[pt] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=28535@1 [en] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=28535@2 |
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DOI: | https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.28535 | ||||||||||||
Resumo: | |||||||||||||
With the continuing increase of practitioners of surfing, both in Rio de Janeiro and throughout Brazil, and a predominantly informal and handmade industry, there is a need for a mapping of the habits and needs of this audience. This work is specifically intended to fill this gap, tracing the surfboards consumer profile in Rio de Janeiro and thereby helping business entrepreneurs to meet the needs of its customers in the best possible way, thus increasing its revenues.
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