Título: | SELECTION OF FAST FOOD BY CONSUMERS OF RIO DE JANEIRO | ||||||||||||
Autor(es): |
VICTOR JAPIASSU DOS SANTOS REGO |
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Colaborador(es): |
JORGE ALBERTO ZIETLOW DURO - Orientador |
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Catalogação: | 23/DEZ/2016 | Língua(s): | PORTUGUESE - BRAZIL |
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Tipo: | TEXT | Subtipo: | SENIOR PROJECT | ||||||||||
Notas: |
[pt] Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio. [en] All data contained in the documents are the sole responsibility of the authors. The data used in the descriptions of the documents are in conformity with the systems of the administration of PUC-Rio. |
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Referência(s): |
[pt] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=28521@1 [en] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=28521@2 |
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DOI: | https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.28521 | ||||||||||||
Resumo: | |||||||||||||
Case study on consumer decision-making process in Rio de Janeiro regarding selection of fast food restaurants using the Analytic Hierarchy Process (Saaty, 1991).
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