Título: | THE INFLUENCE OF SOUNDTRACK IN THE PERCEPTION OF CONSUMERS ABOUT A MOVIE | ||||||||||||
Autor(es): |
CATARINA CAMINADA VANNIER |
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Colaborador(es): |
MARCUS WILCOX HEMAIS - Orientador |
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Catalogação: | 19/FEV/2016 | Língua(s): | PORTUGUESE - BRAZIL |
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Tipo: | TEXT | Subtipo: | SENIOR PROJECT | ||||||||||
Notas: |
[pt] Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio. [en] All data contained in the documents are the sole responsibility of the authors. The data used in the descriptions of the documents are in conformity with the systems of the administration of PUC-Rio. |
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Referência(s): |
[pt] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=25805@1 [en] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=25805@2 |
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DOI: | https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.25805 | ||||||||||||
Resumo: | |||||||||||||
This work intends to verify how soundtracks influence positively or negatively consumer s opinion about a film. To reach this goal, the researcher used bibliographic references and realized a field study among movie viewers using a questionnaire. Through this study, it was possible to acquire more knowledge about this audience and show how partnerships between the music and film industries can be beneficial for both.
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