Título: | PERCEPTION OF SERVICE QUALITY IN THE RIO DE JANEIRO INTERNATIONAL AIRPORT | ||||||||||||
Autor(es): |
BARBARA SOARES PACIFICO MARQUES |
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Colaborador(es): |
MARCUS WILCOX HEMAIS - Orientador |
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Catalogação: | 17/FEV/2016 | Língua(s): | PORTUGUESE - BRAZIL |
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Tipo: | TEXT | Subtipo: | SENIOR PROJECT | ||||||||||
Notas: |
[pt] Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio. [en] All data contained in the documents are the sole responsibility of the authors. The data used in the descriptions of the documents are in conformity with the systems of the administration of PUC-Rio. |
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Referência(s): |
[pt] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=25793@1 [en] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=25793@2 |
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DOI: | https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.25793 | ||||||||||||
Resumo: | |||||||||||||
The service sector has shown tremendous growth in recent decades. In part this can be attributed to the concern of companies with the level of quality of services to be provided to customers. The service sector that is gaining prominence recently in Brazil is the airport, which will be the focus of this study. To verify the satisfaction of users of the Rio de Janeiro International Airport carried out a survey to verify the perception of level of quality of services offered.
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