Título: | TOBACCO ADVERTISING IN THE BRAZILIAN MARKET: A STUDY OF ITS EFFECTS ON YOUNG CONSUMERS | ||||||||||||
Autor(es): |
MARCELLE DE BARROS CAXIANO CHISSINI |
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Colaborador(es): |
JOAO RENATO DE SOUZA COELHO BENAZZI - Orientador |
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Catalogação: | 28/MAR/2014 | Língua(s): | PORTUGUESE - BRAZIL |
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Tipo: | TEXT | Subtipo: | SENIOR PROJECT | ||||||||||
Notas: |
[pt] Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio. [en] All data contained in the documents are the sole responsibility of the authors. The data used in the descriptions of the documents are in conformity with the systems of the administration of PUC-Rio. |
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Referência(s): |
[pt] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=22776@1 [en] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=22776@2 |
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DOI: | https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.22776 | ||||||||||||
Resumo: | |||||||||||||
This essay shows the currently contrast of the smoke communication status. Therefore, it summarizes the first trends which feature the smoke evolution in the Brazilian industry. First, targeting the most relevant audience features in this sector.Second, analyzing the behavior of tobacco consumer’s in the industrial sector and their response. The last, closing with special argument, challenging the industry regards the anti-smoking impact form advertisements in the youth population.
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