Título: | SURVEY: RELATIONSHIP BETWEEN AUGMENTED REALITY AND ADVERTISING: AN ANALYSIS OF THE CURRENT STATE AND FUTURE PREDICTIONS | ||||||||||||
Autor(es): |
ANTONIO NASCIMENTO LUTFI |
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Colaborador(es): |
ALBERTO BARBOSA RAPOSO - Orientador |
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Catalogação: | 27/NOV/2012 | Língua(s): | PORTUGUESE - BRAZIL |
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Tipo: | TEXT | Subtipo: | SENIOR PROJECT | ||||||||||
Notas: |
[pt] Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio. [en] All data contained in the documents are the sole responsibility of the authors. The data used in the descriptions of the documents are in conformity with the systems of the administration of PUC-Rio. |
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Referência(s): |
[pt] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=20745@1 [en] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=20745@2 |
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DOI: | https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.20745 | ||||||||||||
Resumo: | |||||||||||||
This paper presents an analysis of the current Augmented Reality
applications in Advertising, its flaws, qualities and points to be improved;
using advertising theorists as base for the evaluation. It takes the
relationship between the two fields as an example of communication
between the Academic Research field and Market.
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