Título: | MARKETING PLAN OF LIPTON | ||||||||||||
Autor(es): |
BERNARDO BARRETO VETTORAZZI |
||||||||||||
Colaborador(es): |
ROBERTO VELASCO KOPP JUNIOR - Orientador |
||||||||||||
Catalogação: | 09/FEV/2012 | Língua(s): | PORTUGUESE - BRAZIL |
||||||||||
Tipo: | TEXT | Subtipo: | SENIOR PROJECT | ||||||||||
Notas: |
[pt] Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio. [en] All data contained in the documents are the sole responsibility of the authors. The data used in the descriptions of the documents are in conformity with the systems of the administration of PUC-Rio. |
||||||||||||
Referência(s): |
[pt] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=19144@1 [en] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=19144@2 |
||||||||||||
DOI: | https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.19144 | ||||||||||||
Resumo: | |||||||||||||
The present work aims to study the performance of Lipton in the Brazil teas market, more specifically in Rio de Janeiro. In analyzing of the external and internal scenarios, it is proposed the suggestion of alternative strategies from datas and analysis of the brand and the product studied, pointing to its potential, limitations and strategic actions involved in this process, assessing determinants impacts for loss of strength of the brand in its market.
|
|||||||||||||
|