Título: | RESTAURANT CONSUMER SATISFATION AND BEHAVIOR STUDIES | ||||||||||||
Autor(es): |
MARINA ETCHEGOYEN ORLANDI |
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Colaborador(es): |
MARCO ANTONIO FERNANDES DE OLIVEIRA - Orientador |
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Catalogação: | 27/JUL/2010 | Língua(s): | PORTUGUESE - BRAZIL |
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Tipo: | TEXT | Subtipo: | SENIOR PROJECT | ||||||||||
Notas: |
[pt] Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio. [en] All data contained in the documents are the sole responsibility of the authors. The data used in the descriptions of the documents are in conformity with the systems of the administration of PUC-Rio. |
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Referência(s): |
[pt] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=16004@1 [en] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=16004@2 |
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DOI: | https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.16004 | ||||||||||||
Resumo: | |||||||||||||
It`s known the great importance that satisfaction has to accomplish
costumer fidelity. However there are some factors that make this consumer
chooses one restaurant from a list of options. This study intents to
understand customer’s preferences, measuring attributes importance so the
consumer is satisfied.
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