Título: | MEMBER SUPPORTER VASCO DA GAMA: PERCEPTION OF THE SUPPORTERS | ||||||||||||
Autor(es): |
DANIEL RIBEIRO DE OLIVEIRA |
||||||||||||
Colaborador(es): |
VERANISE JACUBOWSKI CORREIA DUBEUX - Orientador |
||||||||||||
Catalogação: | 20/JUL/2010 | Língua(s): | PORTUGUESE - BRAZIL |
||||||||||
Tipo: | TEXT | Subtipo: | SENIOR PROJECT | ||||||||||
Notas: |
[pt] Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio. [en] All data contained in the documents are the sole responsibility of the authors. The data used in the descriptions of the documents are in conformity with the systems of the administration of PUC-Rio. |
||||||||||||
Referência(s): |
[pt] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=15928@1 [en] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=15928@2 |
||||||||||||
DOI: | https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.15928 | ||||||||||||
Resumo: | |||||||||||||
The Marketing evolved naturally with the customers, these customers
became more exigent due the fact of having more access to information through
the internet. In this scenery, this work presents a case study about the campaign
Heat-supporter of the Club de Regatas Vasco da Gama. We seek to understand
the perception of the supporters and the factors of greatest influence to
membership to the campaign. For this, we prepared a inquiry directed to
supporters in order to better understand their perceptions.
|
|||||||||||||
|