Título: | SUGGESTION POSITIONING FOR THE CHILDREN S FURNITURE STORE CASTELINHO, GRADING OF THE 6 P S PROPOSAL FOR A BETTER POSITION TO CASTELINHO | ||||||||||||
Autor(es): |
BIANCA KRASKOFF ESTEVES |
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Colaborador(es): |
VERANISE JACUBOWSKI CORREIA DUBEUX - Orientador |
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Catalogação: | 20/JUL/2010 | Língua(s): | PORTUGUESE - BRAZIL |
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Tipo: | TEXT | Subtipo: | SENIOR PROJECT | ||||||||||
Notas: |
[pt] Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio. [en] All data contained in the documents are the sole responsibility of the authors. The data used in the descriptions of the documents are in conformity with the systems of the administration of PUC-Rio. |
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Referência(s): |
[pt] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=15922@1 [en] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=15922@2 |
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DOI: | https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.15922 | ||||||||||||
Resumo: | |||||||||||||
The Castelinho is a children s furniture store founded in 1975 and now has
eight own stores. The purpose of this work is, from the research and
theoretical study to analyze the perceptions and attitudes of consumers and
thereby offer solutions to improve the image of the Castelinho in the light of
the 6P’s of retail.
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