Título: | THE HIDROCLEAN AVALIATION OF SATISFACTION | ||||||||||||
Autor(es): |
FELIPE DE CASTRO NORONHA NEVES |
||||||||||||
Colaborador(es): |
ANDRE LUIZ ROIZMAN - Orientador |
||||||||||||
Catalogação: | 25/JAN/2010 | Língua(s): | PORTUGUESE - BRAZIL |
||||||||||
Tipo: | TEXT | Subtipo: | SENIOR PROJECT | ||||||||||
Notas: |
[pt] Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio. [en] All data contained in the documents are the sole responsibility of the authors. The data used in the descriptions of the documents are in conformity with the systems of the administration of PUC-Rio. |
||||||||||||
Referência(s): |
[pt] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=15039@1 [en] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=15039@2 |
||||||||||||
DOI: | https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.15039 | ||||||||||||
Resumo: | |||||||||||||
The study tried to measure customer satisfaction in relation to services provided
by the company HidroClean in two of the main segments of the company s
performance, port and off-shore. The survey addressed issues such as
satisfaction, consumer behavior, quality of service, and marketing services. It is
concluded that the company satisfies some of the customers but still leaves much
to be desired.
|
|||||||||||||
|