Título: | REAL TIME CLOUD RENDERING | ||||||||||||
Autor(es): |
GUSTAVO BASTOS NUNES |
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Colaborador(es): |
BRUNO FEIJO - Orientador |
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Catalogação: | 22/MAI/2009 | Língua(s): | PORTUGUESE - BRAZIL |
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Tipo: | TEXT | Subtipo: | SENIOR PROJECT | ||||||||||
Notas: |
[pt] Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio. [en] All data contained in the documents are the sole responsibility of the authors. The data used in the descriptions of the documents are in conformity with the systems of the administration of PUC-Rio. |
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Referência(s): |
[pt] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=13559@1 [en] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=13559@2 |
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DOI: | https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.13559 | ||||||||||||
Resumo: | |||||||||||||
The main goal of this work is the real time rendering of clouds for games and 3D applications. Techniques of high performance are implemented with minimum dependency from artists. The Ogre graphics engine is used.
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