Título: | SERVICE QUALITY PERCEPTION OF SOLAR DO IMPÉRIO HOTEL | ||||||||||||
Autor(es): |
ROBERTO PINHEIRO DA SILVA JUNIOR |
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Colaborador(es): |
ANGILBERTO SABINO DE FREITAS - Orientador |
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Catalogação: | 03/FEV/2009 | Língua(s): | PORTUGUESE - BRAZIL |
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Tipo: | TEXT | Subtipo: | SENIOR PROJECT | ||||||||||
Notas: |
[pt] Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio. [en] All data contained in the documents are the sole responsibility of the authors. The data used in the descriptions of the documents are in conformity with the systems of the administration of PUC-Rio. |
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Referência(s): |
[pt] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=13030@1 [en] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=13030@2 |
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DOI: | https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.13030 | ||||||||||||
Resumo: | |||||||||||||
Given the increasing competitive phenomenon of the
hospitality industry,
service quality is an important determinant of success in
attracting repeat
business for a hotel. The main purpose of the present study
is to propose a
methodology to assess the service quality perceived by Solar
do Imperio
Hotel´s guests. This research applied a modified version of
the Servqual model.
The questionnaire assessed the guest´s expectation and
perceptions of service
quality and provided on overall satisfaction level.
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