Título: | METRO QUADRADO CONSULTORIA IMOBILIÁRIA: MARKETING PLAN FOR NAME CONSOLIDATION | ||||||||||||
Autor(es): |
RAFAEL ADOUR MENDES |
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Colaborador(es): |
LUIZ PAULO MOREIRA LIMA - Orientador |
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Catalogação: | 27/NOV/2008 | Língua(s): | PORTUGUESE - BRAZIL |
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Tipo: | TEXT | Subtipo: | SENIOR PROJECT | ||||||||||
Notas: |
[pt] Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio. [en] All data contained in the documents are the sole responsibility of the authors. The data used in the descriptions of the documents are in conformity with the systems of the administration of PUC-Rio. |
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Referência(s): |
[pt] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=12544@1 [en] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=12544@2 |
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DOI: | https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.12544 | ||||||||||||
Resumo: | |||||||||||||
This analysis is intended to not only trace a Marketing
strategy for Metro Quadrado Consultoria Imobiliária but
also to increase their share in the market,
consolidate their name and define as to where they will
position their efforts in this ever changing Real Estate
market.
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