Título: | STUDY OF THE WINE BRAND ERBEN | ||||||||||||
Autor(es): |
FRANZ WILHELM CHRISTIAN P LANGGUTH |
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Colaborador(es): |
HELENE BERTRAND - Orientador |
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Catalogação: | 24/NOV/2008 | Língua(s): | PORTUGUESE - BRAZIL |
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Tipo: | TEXT | Subtipo: | SENIOR PROJECT | ||||||||||
Notas: |
[pt] Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio. [en] All data contained in the documents are the sole responsibility of the authors. The data used in the descriptions of the documents are in conformity with the systems of the administration of PUC-Rio. |
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Referência(s): |
[pt] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=12517@1 [en] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=12517@2 |
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DOI: | https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.12517 | ||||||||||||
Resumo: | |||||||||||||
This case study coonsists of an analysis of the
revitalization process of the
Erben wine brand in order to gain a new sales impulse in
the german market.
Theories, corporational and mercadological documents just
as interviews with
decision makers of the company helped to recognize that the
the companies
main problem consists of increasing sales volume of the
product category B and
C. Meanwhile, the strategies adopted where line-extension
and the development
of a variety of luxury products within the Erben line. The
need for increasing sales
volume where neglected.
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