Título: | BIG INVESTMENTS CAN SUSTAIN A BRAND?: THE CASE EASY OFF BANG | ||||||||||||
Autor(es): |
FILLIPE JOSE FONSECA DA SILVA DINIZ |
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Colaborador(es): |
LUIZ PAULO MOREIRA LIMA - Orientador |
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Catalogação: | 24/NOV/2008 | Língua(s): | PORTUGUESE - BRAZIL |
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Tipo: | TEXT | Subtipo: | SENIOR PROJECT | ||||||||||
Notas: |
[pt] Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio. [en] All data contained in the documents are the sole responsibility of the authors. The data used in the descriptions of the documents are in conformity with the systems of the administration of PUC-Rio. |
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Referência(s): |
[pt] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=12515@1 [en] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=12515@2 |
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DOI: | https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.12515 | ||||||||||||
Resumo: | |||||||||||||
This paper intents to analise the launch of Easy Off Bang brand in Brazil,and evaluate the impact of advertisement on this process. Were analised thecorrelation between advertisement investments with many performance drivers,and a consumers survey was conducted to identify possible factors to helpexplain the market results obtained by the brand.
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