Título: | PROFILE ANALYSIS OF NON CORPORATE DONATORS TO THIRD SECTOR INSTITUTIONS | ||||||||||||
Autor(es): |
GUSTAVO LIMA NORBERTO |
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Colaborador(es): |
MARCOS COHEN - Orientador |
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Catalogação: | 27/OUT/2008 | Língua(s): | PORTUGUESE - BRAZIL |
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Tipo: | TEXT | Subtipo: | SENIOR PROJECT | ||||||||||
Notas: |
[pt] Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio. [en] All data contained in the documents are the sole responsibility of the authors. The data used in the descriptions of the documents are in conformity with the systems of the administration of PUC-Rio. |
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Referência(s): |
[pt] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=12404@1 [en] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=12404@2 |
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DOI: | https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.12404 | ||||||||||||
Resumo: | |||||||||||||
The goal of this research was to identify the profile and
motivation, of
non-corporate donators, to NGO, as well as to understand
the donation
process, correlating with Kotler s proposed model of social
products
adoption. By means of data analysis it was possible to
identify the profile of
the donators, as well as relevant characteristics, which
may help the fund
raising planning of NGOs.
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