Logo PUC-Rio Logo Maxwell
TRABALHOS DE FIM DE CURSO @PUC-Rio
Consulta aos Conteúdos
Título: EXPLORATORY STUDY ON SERVICES BADLY EVALUATED BY THE CUSTOMERS OF LIGHT SERVIÇOS DE ELETRICIDADE S.A.
Autor(es): BERNARDO BARTOLOMEU BOGEA COSTA
Colaborador(es): CAMILA DE SOUSA BRAGA RADEMAKER - Orientador
Catalogação: 22/SET/2008 Língua(s): PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo: TEXT Subtipo: SENIOR PROJECT
Notas: [pt] Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
[en] All data contained in the documents are the sole responsibility of the authors. The data used in the descriptions of the documents are in conformity with the systems of the administration of PUC-Rio.
Referência(s): [pt] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=12223@1
[en] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=12223@2
DOI: https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.12223
Resumo:
The present study it aimed at to clarify, through an exploratory study, the reasons that had taken the attributes: Information for the Customer, Orientation for the customer and Price, evaluated previously in one searches descriptive carried through for the Light in partnership with the Institute Vox Populi, to present averages considered unsatisfactory for the Light. This research was only limited to the great customers
Descrição: Arquivo:   
COMPLETE PDF