Título: | EXPLORATORY STUDY ON SERVICES BADLY EVALUATED BY THE CUSTOMERS OF LIGHT SERVIÇOS DE ELETRICIDADE S.A. | ||||||||||||
Autor(es): |
BERNARDO BARTOLOMEU BOGEA COSTA |
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Colaborador(es): |
CAMILA DE SOUSA BRAGA RADEMAKER - Orientador |
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Catalogação: | 22/SET/2008 | Língua(s): | PORTUGUESE - BRAZIL |
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Tipo: | TEXT | Subtipo: | SENIOR PROJECT | ||||||||||
Notas: |
[pt] Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio. [en] All data contained in the documents are the sole responsibility of the authors. The data used in the descriptions of the documents are in conformity with the systems of the administration of PUC-Rio. |
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Referência(s): |
[pt] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=12223@1 [en] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=12223@2 |
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DOI: | https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.12223 | ||||||||||||
Resumo: | |||||||||||||
The present study it aimed at to clarify, through an
exploratory study, the reasons that
had taken the attributes: Information for the Customer,
Orientation for the customer and
Price, evaluated previously in one searches descriptive
carried through for the Light in
partnership with the Institute Vox Populi, to present
averages considered unsatisfactory
for the Light. This research was only limited to the great
customers
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