Título: | STRATEGICAL MARKETING ANALYSIS FOR ESSO | ||||||||||||
Autor(es): |
MARCELA LEMOS DA SILVA PINTO |
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Colaborador(es): |
LUIZ PAULO MOREIRA LIMA - Orientador |
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Catalogação: | 25/AGO/2008 | Língua(s): | PORTUGUESE - BRAZIL |
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Tipo: | TEXT | Subtipo: | SENIOR PROJECT | ||||||||||
Notas: |
[pt] Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio. [en] All data contained in the documents are the sole responsibility of the authors. The data used in the descriptions of the documents are in conformity with the systems of the administration of PUC-Rio. |
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Referência(s): |
[pt] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=12121@1 [en] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=12121@2 |
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DOI: | https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.12121 | ||||||||||||
Resumo: | |||||||||||||
This project analyzes the fuel market distribution in
Brazil, focusing on
strategies to increase the market share of Esso Brasileira
de Petróleo. Due to
market deregulation on 1990, Esso has lost considerable
market share. It is
important to mention that this is an under graduate
theoretical study that does not
cover all the topics that encompass the fuel distribution
market.
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