Título: | THE QUALIFIED CUSTOMER RELATIONSHIP AT FRANQUIA OI | ||||||||||||
Autor(es): |
LUCAS CAVALCANTI DE ALMEIDA CUNHA |
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Colaborador(es): |
MARCO ANTONIO CUNHA DE OLIVEIRA - Orientador |
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Catalogação: | 25/AGO/2008 | Língua(s): | PORTUGUESE - BRAZIL |
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Tipo: | TEXT | Subtipo: | SENIOR PROJECT | ||||||||||
Notas: |
[pt] Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio. [en] All data contained in the documents are the sole responsibility of the authors. The data used in the descriptions of the documents are in conformity with the systems of the administration of PUC-Rio. |
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Referência(s): |
[pt] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=12118@1 [en] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=12118@2 |
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DOI: | https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.12118 | ||||||||||||
Resumo: | |||||||||||||
This paper presents a study on customer relationship
adopted in the franchise network of
the mobile communications concessionaire Oi (TNL PCS SA),
of Telemar Group. The
study shows, based on a survey sponsored by the
concessionaire and on books focusing
on Administration and Sales, the importance of achieving a
qualified level of customer
relationship. The study suggests an ideal model to fulfill
customer needs and expectations
at the points of sale, enhancing loyalty and growth of
customer base through value-added
clients.
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