Título: | VOIP IN BRAZIL: AN MARKETING STRATEGY | ||||||||||||
Autor(es): |
RAPHAEL CARRERA LEJEUNE |
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Colaborador(es): |
LUIZ CARLOS GESUALDI JUNIOR - Orientador |
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Catalogação: | 19/AGO/2008 | Língua(s): | PORTUGUESE - BRAZIL |
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Tipo: | TEXT | Subtipo: | SENIOR PROJECT | ||||||||||
Notas: |
[pt] Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio. [en] All data contained in the documents are the sole responsibility of the authors. The data used in the descriptions of the documents are in conformity with the systems of the administration of PUC-Rio. |
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Referência(s): |
[pt] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=12095@1 [en] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=12095@2 |
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DOI: | https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.12095 | ||||||||||||
Resumo: | |||||||||||||
This study's objective is to analyze the Brazilian VoIP
market and its
opportunities through marketing research. A marketing
strategy to implement a
company in this industry in Brazil is also proposed.
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