Título: | A PLAN TO INCREASE RELATIONSHIP MARKETING WITH THE ONLINE CONSUMERS OF GAZETA MERCANTIL, USING STRATEGIC DATABASE MARKETING | ||||||||||||
Autor(es): |
RODRIGO LAMPREIA CARVALHO |
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Colaborador(es): |
LUIS FERNANDO HOR MEYLL ALVARES - Orientador |
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Catalogação: | 18/AGO/2008 | Língua(s): | PORTUGUESE - BRAZIL |
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Tipo: | TEXT | Subtipo: | SENIOR PROJECT | ||||||||||
Notas: |
[pt] Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio. [en] All data contained in the documents are the sole responsibility of the authors. The data used in the descriptions of the documents are in conformity with the systems of the administration of PUC-Rio. |
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Referência(s): |
[pt] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=12085@1 [en] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=12085@2 |
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DOI: | https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.12085 | ||||||||||||
Resumo: | |||||||||||||
This work develops a short and long term plan to increase
relationship with
the online consumers of Gazeta Mercantil using strategic
database marketing
techniques. Presents Gazeta s database structure and
identifies its major
problems. After this identification, develops strategies of
database to solve the
problems and develops other strategies to increase the
relationship with
consumers.
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