Logo PUC-Rio Logo Maxwell
TRABALHOS DE FIM DE CURSO @PUC-Rio
Consulta aos Conteúdos
Título: MARKETING OUT OF FOOTBALL FIELDS: THE COMMERCIALIZATION OF FLUMINENSE BRAND PRODUCTS
Autor(es): TITO SAURET C DE ALBUQUERQUE FILHO
Colaborador(es): LUIS FERNANDO HOR MEYLL ALVARES - Orientador
Catalogação: 14/AGO/2008 Língua(s): PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo: TEXT Subtipo: SENIOR PROJECT
Notas: [pt] Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
[en] All data contained in the documents are the sole responsibility of the authors. The data used in the descriptions of the documents are in conformity with the systems of the administration of PUC-Rio.
Referência(s): [pt] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=12075@1
[en] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=12075@2
DOI: https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.12075
Resumo:
This monograph presents a case study approaching sport marketing as a profitable tool for strategical management of a soccer team from an entrepreneurial point of view. Through the observation of Fluminense Football Club this study propose models for strategical action in the development of products connected to the team brand.
Descrição: Arquivo:   
COMPLETE PDF