Título: | MARKETING OUT OF FOOTBALL FIELDS: THE COMMERCIALIZATION OF FLUMINENSE BRAND PRODUCTS | ||||||||||||
Autor(es): |
TITO SAURET C DE ALBUQUERQUE FILHO |
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Colaborador(es): |
LUIS FERNANDO HOR MEYLL ALVARES - Orientador |
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Catalogação: | 14/AGO/2008 | Língua(s): | PORTUGUESE - BRAZIL |
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Tipo: | TEXT | Subtipo: | SENIOR PROJECT | ||||||||||
Notas: |
[pt] Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio. [en] All data contained in the documents are the sole responsibility of the authors. The data used in the descriptions of the documents are in conformity with the systems of the administration of PUC-Rio. |
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Referência(s): |
[pt] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=12075@1 [en] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=12075@2 |
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DOI: | https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.12075 | ||||||||||||
Resumo: | |||||||||||||
This monograph presents a case study approaching sport
marketing as a
profitable tool for strategical management of a soccer team
from an
entrepreneurial point of view. Through the observation of
Fluminense Football
Club this study propose models for strategical action in
the development of
products connected to the team brand.
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