Título: | THE COHORT - EFFECT AND ITS INFLUENCE ON PREFERENCES FOR BRANDS OF FOOD PRODUCTS | ||||||||||||
Autor(es): |
JULIA MAGALHAES DO VALE PEREIRA |
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Colaborador(es): |
PAULO CESAR DE MENDONCA MOTTA - Orientador |
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Catalogação: | 13/AGO/2008 | Língua(s): | PORTUGUESE - BRAZIL |
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Tipo: | TEXT | Subtipo: | SENIOR PROJECT | ||||||||||
Notas: |
[pt] Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio. [en] All data contained in the documents are the sole responsibility of the authors. The data used in the descriptions of the documents are in conformity with the systems of the administration of PUC-Rio. |
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Referência(s): |
[pt] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=12065@1 [en] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=12065@2 |
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DOI: | https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.12065 | ||||||||||||
Resumo: | |||||||||||||
This study investigates the existence of traces of cohort-
effect in the preferences
for food brands. The cohort-effect refers to the groups
that assume similar
behaviors and values at the end of adolescence and the
beginning of adult life. By
way of a survey, data on brand preferences were collected
on different generations
groups. Results point to the existence of traces of cohort-
effect on several brands
and encourage future studies that will open an innovative
course of research in the
studies of brands.
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