Título: | MALE CONSUMER BEHAVIOR IN THE COSMETIC MARKET | ||||||||||||
Autor(es): |
HUGO COSTA DE SOUZA LEAO VEIGA |
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Colaborador(es): |
PAULO CESAR MAPPA - Orientador |
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Catalogação: | 06/AGO/2008 | Língua(s): | PORTUGUESE - BRAZIL |
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Tipo: | TEXT | Subtipo: | SENIOR PROJECT | ||||||||||
Notas: |
[pt] Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio. [en] All data contained in the documents are the sole responsibility of the authors. The data used in the descriptions of the documents are in conformity with the systems of the administration of PUC-Rio. |
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Referência(s): |
[pt] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=12028@1 [en] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=12028@2 |
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DOI: | https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.12028 | ||||||||||||
Resumo: | |||||||||||||
The market of cosmetics for men is growing rapidly. The
brand LOréal
Paris, betting on the potential of this market, intends to
launch a line of
products exclusive for men called Men s Expert. Although,
the company has
no information at all regarding this consumer. Therefore,
this study proposes
to offer a tool to better understand men s decision process
thru a quantitative
research, basing marketing decisions and future researchs.
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