Logo PUC-Rio Logo Maxwell
TRABALHOS DE FIM DE CURSO @PUC-Rio
Consulta aos Conteúdos
Título: THE INFLUENCE OF SOCIAL PROJECTS ON INDIRECT PUBLIC: A STUDY OF THE VALE DO RIO DOCE COMPANY
Autor(es): THIAGO SERTA COSTA
Colaborador(es): JOAO RENATO DE SOUZA COELHO BENAZZI - Orientador
Catalogação: 27/JUN/2008 Língua(s): PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo: TEXT Subtipo: SENIOR PROJECT
Notas: [pt] Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
[en] All data contained in the documents are the sole responsibility of the authors. The data used in the descriptions of the documents are in conformity with the systems of the administration of PUC-Rio.
Referência(s): [pt] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=11858@1
[en] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=11858@2
DOI: https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.11858
Resumo:
This report intends to evaluate the perception of the community towards the corporate image (brand) of Companhia Vale do Rio Doce in a social context. It also seeks to identify if the numerous social responsability programs that the company has, are noticed by the company's non-related public and if it aggregates value to its image. Another goal of this research is to know if the public in general understands what is corporate social responsability and which actions are more valued by them.
Descrição: Arquivo:   
COMPLETE PDF