Título: | ELECTRIC INDUSTRY: THE BEHAVIOR OF THE RESIDENTIAL CONSUMER | ||||||||||||
Autor(es): |
TATIANA ORTENZI |
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Colaborador(es): |
LUIZ CARLOS GESUALDI JUNIOR - Orientador |
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Catalogação: | 27/JUN/2008 | Língua(s): | PORTUGUESE - BRAZIL |
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Tipo: | TEXT | Subtipo: | SENIOR PROJECT | ||||||||||
Notas: |
[pt] Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio. [en] All data contained in the documents are the sole responsibility of the authors. The data used in the descriptions of the documents are in conformity with the systems of the administration of PUC-Rio. |
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Referência(s): |
[pt] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=11856@1 [en] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=11856@2 |
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DOI: | https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.11856 | ||||||||||||
Resumo: | |||||||||||||
The consumer dissatisfaction regarding the quality of the
services of the
power suppliers of the electrical companies is a reality.
This study will check by
hypothesis the behavior of the residential consumer in an
open market. The survey
is done with of three different power suppliers of the same
power company in Rio
de Janeiro, focusing in items as: customer satisfaction,
price, trustfulness and
company reputation.
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