Título: | HOW LOW INCOME CONSUMERS BEHAVE FACE TO THEIRS FINANCIAL RESTRICTION IN SUPERMARKETS | ||||||||||||
Autor(es): |
NAHUN ALVES CAMPANATI |
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Colaborador(es): |
PAULO CESAR DE MENDONCA MOTTA - Orientador |
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Catalogação: | 11/JUN/2008 | Língua(s): | PORTUGUESE - BRAZIL |
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Tipo: | TEXT | Subtipo: | SENIOR PROJECT | ||||||||||
Notas: |
[pt] Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio. [en] All data contained in the documents are the sole responsibility of the authors. The data used in the descriptions of the documents are in conformity with the systems of the administration of PUC-Rio. |
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Referência(s): |
[pt] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=11754@1 [en] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=11754@2 |
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DOI: | https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.11754 | ||||||||||||
Resumo: | |||||||||||||
This research elaborates propositions on how low income
consumers
behave face to theirs financial restriction supermarkets.
It focuses specifically on
the attitude that the consumer takes at the act of
shopping. By way of personal
interviews, the study collected a significant amount of
data led to elaborate
categories that describe how the low income behave face to
theirs financial
restriction.
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