Título: | THE INFLUENCE OF THE PACKING IN THE DECISION OF PURCHASE: A STUDY OF CASE WITH LUBRIFICATIVE OILS IPIRANGA FOR AUTOMOBILES | ||||||||||||
Autor(es): |
GABRIELA VIANNA MOURELLE |
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Colaborador(es): |
FAVIO AKIYOSHI TODA - Orientador |
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Catalogação: | 19/MAI/2008 | Língua(s): | PORTUGUESE - BRAZIL |
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Tipo: | TEXT | Subtipo: | SENIOR PROJECT | ||||||||||
Notas: |
[pt] Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio. [en] All data contained in the documents are the sole responsibility of the authors. The data used in the descriptions of the documents are in conformity with the systems of the administration of PUC-Rio. |
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Referência(s): |
[pt] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=11654@1 [en] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=11654@2 |
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DOI: | https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.11654 | ||||||||||||
Resumo: | |||||||||||||
This work had as objective to analyze how much the packing
of a product is
important at the moment of venda and to identify the
perception on the part of the
consumers on the packing of the product in study. In
accordance with the results
of this research, are made on analyses and recommendations
for the Companhia
Brasileira de Petróleo Ipiranga and professionals the areas
of marketing and
departments specialized in packings.
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