Título: | FAST FOOD: THE CONSUMER`S BEHAVIOUR IN RIO DE JANEIRO | ||||||||||||
Autor(es): |
EDUARDO AUGUSTO MENDES M SILVA |
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Colaborador(es): |
LUIZ CARLOS GESUALDI JUNIOR - Orientador |
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Catalogação: | 16/MAI/2008 | Língua(s): | PORTUGUESE - BRAZIL |
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Tipo: | TEXT | Subtipo: | SENIOR PROJECT | ||||||||||
Notas: |
[pt] Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio. [en] All data contained in the documents are the sole responsibility of the authors. The data used in the descriptions of the documents are in conformity with the systems of the administration of PUC-Rio. |
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Referência(s): |
[pt] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=11643@1 [en] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=11643@2 |
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DOI: | https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.11643 | ||||||||||||
Resumo: | |||||||||||||
The study objectives to analyze the consumer`s behavior in
the segment of fast
food in Rio de Janeiro. Through theories about the
consumer`s behavior and Marketing
research this study seeks to identify the main factors that
influence the consumer`s
buying process, checking his perception about the segment
and it`s products, in the
current context.
Also seeks to show the preferences and reasons that make
the consumer choose
for a specific kind of fast food, and check his level of
satisfaction and loyalty about it as
well.
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