Título: | A STUDY OF THE CONSUMER S PROFILE OF TERRAZUL COMPANY, INTEGRAL COOKIES PRODUCER | ||||||||||||
Autor(es): |
AUGUSTO BALIU DO O |
||||||||||||
Colaborador(es): |
PAULO CESAR MAPPA - Orientador |
||||||||||||
Catalogação: | 06/NOV/2007 | Língua(s): | PORTUGUESE - BRAZIL |
||||||||||
Tipo: | TEXT | Subtipo: | SENIOR PROJECT | ||||||||||
Notas: |
[pt] Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio. [en] All data contained in the documents are the sole responsibility of the authors. The data used in the descriptions of the documents are in conformity with the systems of the administration of PUC-Rio. |
||||||||||||
Referência(s): |
[pt] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=10802@1 [en] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=10802@2 |
||||||||||||
DOI: | https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.10802 | ||||||||||||
Resumo: | |||||||||||||
This study shows the relevance of consumer behavior in a
marketing plan
and defines, with support of a field research done on
October 6 to 8, the
consumer s profile of integral products in Rio de Janeiro
city.
|
|||||||||||||
|